Retur produse

In situatia in care nu sunteti multumiti de performantele sau caracteristicile produsului achizitionat in regim online de pe site-ul www.calor.ro , conform prevederilor art. 9 din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.

Prin urmare puteti returna produsul la sediul nostru, in termen de 14 zile calendaristice fara a fi nevoit sa justificati aceasta decizie, conform regulilor de retur de mai jos:

A - Termenul de 14 zile se calculeaza de la data la care clientul a intrat in posesia fizica a produsului;

B - Inainte de expirarea perioadei de retragere, clientul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia sa de retragere din contract, putand alege una din urmatoarele variante:

            1) sa foloseasca formularul de retragere din contul sau de client, sectiunea ”RETUR” si trimiterea acestuia dupa completare la adresa: office@calor.ro; formularul de retur utilizabil de clientii fara cont, poate fi descarcat de la urmatoarea adresa: FORMULAR RETUR

            2) sa faca orice alta declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract, urmand sa primeasca confirmarea de primire a formularului/declaratiei sale de retragere din contract.

            3) sa completeze si sa depuna formularul de retragere direct online, in contul sau de client, la sectiunea Retur - pentru orice fel de produs sau stare a acestuia, sau sa depuna fizic formularul la sediul Calor SRL.

C - Obligatiile care revin clientului in cazul retragerii: dupa transmiterea formularului de retur conform prevederilor de mai sus, clientul se va prezenta in decurs de maxim 14 zile de la data la care acesta ne-a comunicat decizia de retragere din contract la sediul CALOR SRL, cu produsul respectiv, factura si/sau bonul fiscal primite la data achizitionarii produsului si cu formularul de retur.

Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produsului/produselor rezultata din manipularea acestora. Este important de retinut ca dupa preluarea produsului de retur, se va face o evaluare a starii acestuia. In eventualitatea in care produsul returnat prezinta interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, lovituri, ciobituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa de componente sau accesorii, etc., in urma evaluarii acestora se va putea decide sa se diminueze valoarea initiala a produsului. In aceasta situatie, pentru a compensa deprecierea suferita de produs, se va rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii.

Deoarece CALOR SRL nu dispune de mijloace de transport pentru returnarea produsului, clientul va suporta costurile directe legate de returnarea produselor. Clientul poate apela, contra cost, la o firma de curierat pentru a transmite produsele la adresa sediului nostru din Sos. Progresului nr. 30-40, sector 5, 050695  Bucuresti. 

In situatia in care produsul pe care clientul doreste sa-l dea retur a fost deja montat si/sau pus in functiune de catre client, iar acesta reclama o defectiune sau o functionare necorespunzatoare, este necesar ca aceasta defectiune sau functionare necorespunzatoare sa fie evaluata de catre echipa abilitata pentru astfel de evaluari din cadrul CALOR SRL. In cazul in care se constata ca defectiunea nu a fost din vina clientului, produsul va fi reparat sau inlocuit in garantie, dupa caz.

D - Obligatiile care revin CALOR SRL in cazul retragerii: dupa receptionarea produsului returnat vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract. Sumele se vor rambursa folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care veti fi de acord cu o alta modalitate de plata.

Nu suntem obligati sa rambursam costurile suplimentare în cazul în care clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de noi.

In loc de rambursarea sumei platite, clientul are posibilitatea, in functie de optiunile acestuia, sa aleaga un alt produs pentru produsul returnat. In cazul inlocuirii produsului cu un alt produs cu o valoare mai mare, clientul va plati diferenta de pret, respectiv in cazul inlocuirii produsului cu un alt produs cu o valoare mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

E - Mentiuni speciale:

                1) Dreptul de retragere nu se aplica in cazul clientilor persoane juridice;

                2) Politica de retur mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor cumparate de la sediul nostru;

                3) Rambursarea sumelor de catre CALOR SRL, incasate prin OP, card bancar sau curierat, se face dupa receptionarea produselor de la client si dupa incasarea efectiva de catre CALOR a contravalorii produselor respective.

Pentru alte informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail: office@calor.ro .

SC CALOR SRL
Sos.Progresului nr.30-40, Sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 3004724
Numarul din Registrul Comertului:J40/13176/1991