Pompa combustibil suntec as 47 c 1538

Cod: FBRAS47C
Pompa de combustibil AS 47 C 1538 SUNTEC este similara cu urmatoarea pompa:
POMPA COMBUSTIBIL GBE1L-912 ITALPUMP
Pompa pe motorina AS are incorporata o electrovalva solenoidala ce controleaza valva de reglare a presiunii permitand realizarea functiei de inchidere/deschidere rapida, independenta de viteza de rotatie a pompei.
Pompe combustibil Suntec AS - Principii de operare:
Motorul preia combustibilul din rezervor prin filtrul de combustibil si il transfera la valva regulatoare de presiune a combustibilului spre duza de evacuare.Combustibilul care nu trece prin duza de evacuare este trimis inapoi prin valva pe linia de retur, intr-o instalatie cu doua tevi, sau inapoi in sistemul de aspiratie al motorului, in cazul unei instalatii cu o teava.In acest caz mufa de trecere trebuie indepartata de pe retur si trebuie sigilata cu o mufa de otel.Valva solenoidala specifica seriei de pompe combustibil AS este de tipul "normal deschisa".Atunci cand electrovalva este non-activata canalul de trecere dintre partea de presiune si retur a valvei este deschis. Astfel nu se acumuleaza presiune pentru a deschide valva indiferent de viteza setata a pompei.Cand electrovalva este activata, canalul de trecere este inchis si datorita vitezei maxime a motorului, presiunea necesara deschiderii valvei va fi acumulata foarte repede. citeste mai mult
Pompa de combustibil AS 47 C 1538 SUNTEC este similara cu urmatoarea pompa:
POMPA COMBUSTIBIL GBE1L-912 ITALPUMP
Pompa pe motorina AS are incorporata o electrovalva solenoidala ce controleaza valva de reglare a presiunii permitand realizarea functiei de inchidere/deschidere rapida, independenta de viteza de rotatie a pompei.
Pompe combustibil Suntec AS - Principii de operare:
Motorul preia combustibilul din rezervor prin filtrul de combustibil si il transfera la valva regulatoare de presiune a combustibilului spre duza de evacuare.Combustibilul care nu trece prin duza de evacuare este trimis inapoi prin valva pe linia de retur, intr-o instalatie cu doua tevi, sau inapoi in sistemul de aspiratie al motorului, in cazul unei instalatii cu o teava.In acest caz mufa de trecere trebuie indepartata de pe retur si trebuie sigilata cu o mufa de otel.Valva solenoidala specifica seriei de pompe combustibil AS este de tipul "normal deschisa".Atunci cand electrovalva este non-activata canalul de trecere dintre partea de presiune si retur a valvei este deschis. Astfel nu se acumuleaza presiune pentru a deschide valva indiferent de viteza setata a pompei.Cand electrovalva este activata, canalul de trecere este inchis si datorita vitezei maxime a motorului, presiunea necesara deschiderii valvei va fi acumulata foarte repede. citeste mai mult
SC CALOR SRL
Sos.Progresului nr.30-40, Sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 3004724
Numarul din Registrul Comertului:J40/13176/1991